گیاه گوشتخوار ونوس

ونوس حشره خوار (مگس خوار) معروفترین گیاه از خانواده گیاهان گوشتخوار بوده و به راحتی در خانه قابل پرورش و…

گیاه گوشت خوار نپنتس

گیاه گوشتخوار نپنتس (Nepenthes) زیبایی خاص و حیرت انگیزی دارند و بدون آنکه مانند دیگر گونه های گیاهان حشره خوار مانند ونوس گوشتخوار حرکتی…

گیاه گوشتخوار دروزرا

گیاه گوشتخوار دروزرا (Drosera) با ترشحات شفاف و شاخکهای خیره کننده ای که دارد، طعمه را به سمت خود جلب میکند و در نهایت این وسوسه شدن منجر به مرگ طعمه میشه.

آموزش کاشت بذر گیاهان حشره خوار

یکی از لذتبخش ترین تفریحات برای علاقمندان به گیاه، کاشت بذر و رشد آن است. مخصوصاً اگر این بذرها، بذرهای گیاهان حشره خوار (ونوس، نپنتس، دروزرا، ساراسنیا و…) و گیاهان خاص باشد.

پیدایش گیاهان گوشتخوار

پیدایش گیاهان گوشتخوار به هفتاد میلیون سال قبل برمی‌گردد. زمانیکه هنوز دایناسورها روی زمین حکمرانی میکردند. درست همین موقع بود که یکسری تغییرات ژنتیکی باعث شد تا بعضی گیاهان، گوشتخوار شوند.

آیا گیاه گوشتخوار خطرناک است؟

آیا گیاهان گوشتخوار خطرناک هستند؟ این سوالی است که خیلی از کاربران و خریدارانی که برای اولین بار می‌خواهند این گیاهان زیبا و خاص رو خریداری کنند، از ما می‌پرسند.

گیاهان گوشتخوار در یک نگاه

حتماً شما هم گیاهان گوشتخوار رو در فیلم و انیمیشن هایی که به آنها اشاره کرده اند، دیده اید. اما همین نمایش ها قریب به اتفاق اطلاعات اشتباه و یا نادرستی را در اختیار شما قرار میدادند.

تراریوم گیاهان حشره خوار

یکی از راه های پرورش گیاهان گوشتخوار، تراریوم است. تراریوم مزیتهای بیشماری برای گیاهان دارد.

تعویض گلدان گیاهان حشره خوار

تعویض گلدان گیاهان حشره خوار از نگهداری گیاهان حشره خوار یا پرورش آنها بیشتر اهمیت دارد، چون اگر نتوانیم به روش صحیح عمل کنیم، نه تنها گل زیبای ما از دست میرود بلکه…

پرورش گیاهان هوازی تیلاندسیا

تیلاندسیا گونه ای از گیاهان هوازی هستند که تنوع آنها حدود ۵۰۰ گونه می باشند. تقریباً تمامی گونه های این نوع گیاه نیازی به کاشت در خاک ندارند. با این وجود نگهداری از این گیاهان

Comments are closed.